"Administratieve duizendpoot met oog voor detail"
Onze vestigingen in Enschede en Oldenzaal verzorgen van A tot Z alle administratieve zaken voor onze klanten. Hiervoor zoeken wij een ervaren administratief medewerker die ons kan helpen met onder andere het verwerken van administraties en beide vestigingen wil ondersteunen. Jouw werk is cruciaal omdat jij het voorbereidende werk doet voor de assistent accountants en onze accountants, zodat zij verder kunnen met hun taken voor de klant. Zie jij jezelf als iemand die kwaliteit levert, nauwkeurig is én communicatief sterk? Dan ben je van harte welkom bij Hendriksen!
WIE ZIJN WIJ?
Wij zijn Hendriksen Accountants en Adviseurs. Samen met zo’n 135 collega’s vormen we een hecht familiebedrijf. En dat merk je. Hoewel we met 7 kantoren over de hele regio Twente verspreid zijn, houden we bij Hendriksen van korte lijntjes en een gemoedelijke sfeer. Meer weten over wie wij zijn en hoe we te werk gaan? Bekijk onze identiteit.
Zo draag jij bij aan onze organisatie
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de administraties van onze klanten;
- Je kunt journaalposten maken en verwerken in de betreffende administratie;
- Je communiceert goed en bent niet bang om benodigde gegevens bij de klant op te vragen voor het boekingsproces;
- Je werkt nauwkeurig en archiveert de administraties volgens ons boekingsproces;
- Jouw zorgvuldigheid en punctualiteit zorgen ervoor dat de administraties correct en op tijd worden verwerkt voor de klant;
- Wanneer onze klant vragen heeft over de administratie, weet jij deze helder en correct te beantwoorden;
- Je bent bereid om indien nodig op meerdere vestigingen te werken.
Met wie WERK JE SAMEN?
Uiteraard ben je onderdeel van de administratiestraat, maar daarnaast kom je ook terecht in twee gezellige teams waar iedereen voor je klaarstaat. Deze teams bestaan elk uit ongeveer 12 collega’s, waardoor iedereen de aandacht krijgt die hij of zij verdient en er een gemoedelijke sfeer heerst. Als je vragen hebt, kun je altijd terecht bij je naaste collega’s of jouw leidinggevende.
dit breng je mee
- Je beschikt over een afgeronde administratieve MBO opleiding niveau 4;
- Je bent in staat om snel te leren en te werken met onze verschillende systemen (zoals Twinfield, Snelstart, Exact Online en Basecone);
- Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel en goede communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een proactieve en klantgerichte instelling.
Dit bieden wij jou
- Een werkweek van 24 – 32 uur per week, we bepalen samen wat het beste past;
- Een salaris van € 2.486 – € 3.178 (o.b.v. een fulltime dienstverband en afhankelijk van jouw ervaringsniveau);
- Een goede pensioenregeling met een inleg van 21%, waarvan wij 2/3 voor onze rekening nemen;
- Jaarlijks 29 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
- Op de fiets naar je werk? We hebben een aantrekkelijke fietsregeling via ‘Lease a Bike’;
- Een vaste werkplek, in een gemoedelijke werksfeer.
Maakt deze vacature jou enthousiast?
Mooi! We zijn benieuwd naar wie je bent en wat jou enthousiast maakt. Via het formulier rechts bovenin deze pagina kun je op de functie solliciteren.
Heb je gesolliciteerd? dit is de vervolgprocedure:
Als we jouw sollicitatie hebben doorgenomen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Als we dan graag meer van je willen horen, plannen we direct een eerste gesprek met je in. Als we daarna nog steeds beide enthousiast zijn, volgt een tweede en eventueel derde gesprek.